موجی از سیستان

باید خاکریز سایبری ایجاد کنیم <امام خامنه ای >

موجی از سیستان

باید خاکریز سایبری ایجاد کنیم <امام خامنه ای >

ما همه سرباز انقلابیم
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۲

معلمان داعش ، انگلیسی هستند

معلمان داعش


اسلام تایمز: فعالیت شمار جدیدی از مربیان نظامی انگلیسی برای آموزش گروههای مسلح مورد حمایت آمریکا ، انگلیس و دیگر همپیمانان آنها ، در عربستان سعودی آغاز شد.
 
به گزارش اسلام تایمز، رسانه های انگلیس همزمان با عقب نشینی نیروهای داعش از برخی مناطق اشغالی با اعلام این خبر افزودند: پایگاه آموزشی جدید عربستان قرار است بزرگترین مرکز آموزش گروههای مسلح مورد حمایت امریکا و متحدانش در منطقه شود.


روزنامه دیلی تلگراف در این باره نوشت: پایگاه آموزش نظامی عربستان در کنار پایگاههای مشابه در ترکیه ، قطر و اردن با مدیریت امریکا تا پایان سال جاری سه هزار مهاجم را آموزش خواهد داد.


انتشار خبر آغاز فعالیت گروه دیگری از مربیان نظامی انگلیس برای اموزش گروههای مسلح واکنشهای محافل سیاسی و دانشگاهی انگلیس را در پی داشته است.


دکتر توبی داج ، استاد دانشگاه ال . اس . ایی لندن با انتقاد از شیوه مبارزه با گروههای تروریستی تکفیری گفت : جایی که سلفی های افراطی با شیوه ها و ابزارهای مختلف به دنبال گسترش نفوذ خود هستند ، آموزش و دادن سلاح به انها جز شعله ورتر کردن آتش جنگ و خونریزی در منطقه نتیجه دیگری نخواهد داشت.


سردبیر نشریه مسلم نیوز چاپ لندن هم گفت: داعش در عراق و سوریه مورد حمایت برخی کشورهای حوزه خلیج فارس است ، اسناد فراوانی موجود است که نشان می دهد این کشورها به صورت مالی و تسلیحاتی از داعش حمایت می کنند.


احمد ورسی افزود: اخبار زیادی وجود دارد که نشان می دهد آن گروههایی که در غرب گفته می شود مخالفان میانه روی دولت اسد هستند سلاح هایی را که از غرب می گیرند به داعش می دهند ، این کار قبلا انجام شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.


وی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش به خوبی این موضوع را می دانند گفت: غرب با حضور داعش زمینه مناسبی برای حضور در منطقه و فروش سلاحهایش به کشورهای عرب منطقه پیدا کرده است.


این کارشناس مسائل سیاسی افزود: فعالیت های داعش همچنین حاشیه امنی برای اسرائیل ایجاد کرده که کمتر به آن پرداخته شده است.


انتقادها درباره شیوه مبارزه انگلیس با داعش بارها با حضور وزیران دفاع و خارجه در پارلمان این کشور نیز مطرح شده است.
 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
سرباز انقلاب

نظرات  (۲)

سلام بر مدیریت گرامی مطلب قشنگی بود 
با سلام
در وب اینجانب لینک شدید/لطفا متقابلا لینک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی