موجی از سیستان

باید خاکریز سایبری ایجاد کنیم <امام خامنه ای >

موجی از سیستان

باید خاکریز سایبری ایجاد کنیم <امام خامنه ای >

ما همه سرباز انقلابیم

شهیدان موشکی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند/ ترامپ در دوران تبلیغات حرف‌های گنده‌تر از دهانش می‌زد











به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم و جمعی از نیروهای موشکی سپاه پاسداران با درود بر شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای مدافعان حرم و سلام بر رهبری معظم انقلاب گفت: در آستانه حرکت بزرگ ملت به سمت کربلای حسینی مفتخرم در محفل شهدا حاضر شوم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان موشکی قدرت بازدارندگی کشور را افزایش دادند، تصریح کرد: گره کور صنعت موشکی ایران توسط شهدایی همچون حسن طهرانی مقدم باز شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تجلیل از شخصیت شهید طهرانی مقدم از وی به عنوان شاخص شهدای موشکی ایران یاد کرد. سرلشکر باقری در ادامه از نقش این شهید بزرگوار در عنفوان جوانی در پیروزی طریق‌القدس و در عملیات‌های فتح‌المبین و رمضان به نیکی یاد کرد و گفت: طهرانی مقدم همواره در دل و جان ما جای دارد.

ادامه مطلب ...

وی افزود: من امروز در تصمیم‌گیری‌های خود به گذشته برمی‌گردم و با خود فکر می‌کنم که اگر شهدایی نظیر احمد کاظمی و طهرانی مقدم هنوز در قید حیات بودند، امروز در حوزه نظامی کشور چه تصمیماتی می‌گرفتند و سعی می‌کنم نظر خود را با نظر آنها تطبیق کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حمله موشکی رژیم بعث عراق در 8 سال جنگ تحمیلی به شهرهایی نظیر دزفول موجب شد تا ما بر توان موشکی خود بیفزاییم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: تاریخ نشان خواهد داد که شهید طهرانی‌مقدم چه کارهای بزرگی انجام داده است و آنچه در دفاع مقدس نمایش داده شده صرفا مقدمات کار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس توازنی بین برد موشک‌های ما و دشمن وجود نداشت و در این زمینه شهید طهرانی‌مقدم خدمات بزرگی ارائه کرد، اظهار داشت: وقتی موشک‌ها از سوریه و لیبی به تعداد اندکی وارد کشور شد و آنها دیگر اعلام عدم همکاری کردند، شهید طهرانی‌مقدم و همکارانش بودند که با هوش تمام و کمک الهی چگونگی استفاده از این موشک‌ها و ادوات را فرا گرفتند و استفاده کردند. همه این موشک‌ها هم به هدف می‌خورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پشت سر ولایت بودن بدون تعبیر و تفسیر را از خصوصیات دیگر شهید طهرانی مقدم برشمرد و اظهار داشت: اقتدار موشکی ایران امروز قابل قیاس با گذشته و حتی سال قبل هم نیست و  دشمنان با سیستم های پیشرفته سپر موشکی و هزینه های فراوان و اسامی دهن پرکن نیز نتوانستند بر سرعت و قدرت و دقت و فراگیری موشک‌های ما غلبه کنند.

سرلشکر باقری با تاکید بر این مطلب که با حمایت رهبری قدرت موشکی ما به جایی رسیده است که دشمنان نمی‌توانند تصمیم به تجاوز بگیرند خاطرنشان کرد: اگر دیوانه‌ای مانند نخست وزیر رژیم صهیونیستی بگوید بارها تا مرز حمله پیش رفت،جلوی او را گرفتند زیرا می‌گفتند پایان آن معلوم نیست.

وی تاکید کرد: پایان جنگی که با ایران شروع کنند به گونه‌ای است که دشمن ذلیلانه شکست را بپذیرد، دیدیم که در جنگ ٣٣ روزه چه اتفاقی افتاد و نتیجه جنگ با یکی از یاران ایران همان بود.

سرلشکر باقری افزود: شهید به من می گفت عده ای صهیونیست به ایران چنگ و دندان نشان می دهند و ما چرا نباید موشکی داشته باشیم که بردش به آنها برسد و همین تلاش ها باعث شد شهید طهرانی مقدم موشک شهاب 3 را تولید کند.

وی اظهار کرد: آن فرد جدیدی که این روزها به صحنه قدرت آمده در دوره تبلیغات حرفهای بزرگتر از دهانش می‌زد که اگر من بودم در برابر دستگیری ملوانان در خلیج فارس چنین می‌کردم و چنان می کردم، وی در موقع تبلیغات شکر زیادی خورد؛ بگذار از راه برسی بعد از فرماندهان بپرس که در خلیج فارس آن نیروها چه بلایی بر سر خود در قایق ها می آوردند.

سرلشکر باقری گفت: جنگی که با جمهوری اسلامی ایران آغاز شود پایانش مشخص نیست، موشک های ما به جایی رسیده اند که دشمنان نمی توانند تصمیم به تجاوز بگیرند حتی اگر دیوانه ای در راس یک رژیم جعلی چندبار بخواهد جنگ را علیه ما آغاز کند به او هشدار می دهند که پایان این جنگ دست تو نیست.

وی با اشاره بر حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در آب‌های خلیج فارس ابراز داشت: حضور صرف فیزیکی که هنر نیست ما امروز در خلیج فارس حضور معنوی داریم و این بزرگترین دستاورد شهدای ما است که امنیت کشور را تضمین نموده و ما از این دستاورد تا آخرین لحظه دفاع خواهیم کرد.

سرلشگر باقری افزود: تهدید جمهوری اسلامی در تنگه هرمز و خلیج فارس تنها به شوخی می‌ماند همانند این قدرت نیز امروز در پدافند و نیروی قدس سپاه در صحنه نهضتی وجود دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: جمهوری اسلامی هیچ چشم داشتی به خاک سرزمین‌های دیگر نداشته و تنها منافع اسلام و حمایت از مستضعفین در برابر مستکبرین را سرلوحه کار خود قرار داده است.

سرلشکر باقری با گریزی بر مسائل داخلی کشور به مسئولین توصیه کرد که راه نورانی شهدا را در پیش گرفته و با تأسی از ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب در حل مشکلات کشور دل به بیگانه نبندند.

وی تصریح کرد: امیدواریم خدا این آگاهی و درایت را به مسئولین بدهد که در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارند از این‌رو امکان پیدا می‌کنند تا 4 سال بعد به مردم بگویند کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۰
سرباز انقلاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی