موجی از سیستان

باید خاکریز سایبری ایجاد کنیم <امام خامنه ای >

موجی از سیستان

باید خاکریز سایبری ایجاد کنیم <امام خامنه ای >

ما همه سرباز انقلابیم

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

معمولا تحمل گرسنگی در ماه مبارک رمضان ساده تر از تحمل تشنگی است. ولی برای در امان بودن از تشنگی نیز راه حل‌هایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران 

با نوشیدن هشت لیوان آب و مصرف یا عدم مصرف برخی مواد غذایی، می‌توانید تا حد زیادی از احساس تشنگی در طول مدت روزه‌داری کم کنید.

 

در وعده سحر از غذاهای پرچرب و مواد غذایی که قند ساده دارند مانند قند، شکر، نوشابه، شیرینی، زولبیا، بامیه و شله زرد خودداری کنید.

 

مصرف مواد غذایی مانند تخم مرغ پخته، تن ماهی، غذاهای کنسروی، قهوه، کاکائو، چای پررنگ، آب یخ و گوشت زیاد در وعده سحر می‌تواند موجب افزایش احساس تشنگی در طول مدت روزه داری شود.

 

خوردن میوه‌های فصل مانند هندوانه، گیلاس و زردآلو در مدت افطار تا سحر می‌تواند تا حد زیادی از احساس تشنگی در طول مدت روزه‌داری جلوگیری کند.

 

مصرف انواع خورش و بویژه خورش سبزیجات مانند خورش کرفس و کدو در وعده سحر عامل موثری برای کاهش احساس تشنگی در طول مدت روزه‌داری است

ماه رمضان امسال نگذارید در بدنتان آب از آب تکان بخورد!

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۲
سرباز انقلاب

دوستان و کسانی که میخواهند مدافع حرم حضرت زینب (س) شوند من به شما راهی را پیشنهاد میکنم که همیشه در دسترس می باشد/

قابل توجه کسانیکه علاقه مند به دفاع از حرم حضرت زینب میباشند

به اطلاع میرساند به نقل از وبلاگ افسران جنگ نرم
با توجه به مراجعه و استقبال گسترده برای ثبت نام و اعزام به سوریه و دفاع از حرم اهلبیت (علیهم السلام) ، نزدیکترین و بهترین راه اعلام میگردد : 

متن اطلاعیه در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۰
سرباز انقلاب

 .وبلاگ تحلیلی موجی از سیستان: 52 سال است انتظار المپیک را می کشیم و امسال به همان امیدی که این انتظار به 56 سال تغییر میکند شیر مردان #والیبال رفتند  و با وجود اینکه مربی ما تازه عوض شده بود و زیاد امیدی نداشتیم ولی در همان روز اول مسابقات یکی از رقیبان اصلی خودمان را در 3 ست متوالی شکست دادیم من به شخصه غرور خاصی گرفتم و حتی با دوستانم قول صعود را دادم و البته اینگونه نیز شد صعود کردیم آن هم بصورتی که دیدار آخر ما بصورت تشریفاتی برگزار خواهد شد و در کل به این تیم باید بگوئیم " بچه ها گل کاشتین". و جا دارد تمامی مسئولین ورزشی ما جناب آقای داورزنی را الگوی خودشان در مدیریت قرار داد که این والیبال را از این رو به اون رو کردند  و باید به آقای داورزنی خدا قوت گفت و امیدوارم در المپیک نیز شیرمردان والیبال  جمهوری اسلامی ایران حرفی برای ابرقدرت ها داشته باشند

 +شنبه 15 خرداد 1395+

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۴
سرباز انقلاب
امام خمینی (ره) از ولادت تا رحلت

در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 24 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد و در خـانـدانـى از سلاله زهـراى اطـهـر سلام الله علیها, روح الـلـه المـوسـوى الخمینـى پـاى بـر خـاکدان طبیعت نهاد .

ادامه زندگی امام بزرگوار را در ادامه مطلب دنبال کنید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۵
سرباز انقلاب

به نقل از وبلاگ  نجوای عشق : باید از آقای روحانی پرسید که وعده شما برای حل مشکل بیکاری جوانان تحصیلکرده در ماه های اول، شاید شیرین باشد اما وقتی نتوانستید بعد از سه سال حتی یک درصد بیکاری را کاهش دهید، آیا باز هم سخنان خود مبنی بر تهمت زدن به دولت سازندگی و اصلاحات را می‌توانید تکرار کنید؟


یادمان نمی‌رود که در همان ایام انتخابات ریاست جمهوری، رهبر انقلاب در 14 خرداد 92 فرمودند که:

من به نامزدهای گوناگون عرض میکنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد. کاری را که میتوانید انجام دهید، وعده بدهید.

پی نوشت: هر چند دولت طرح "تکاپو" و "حرکت" را در دستور کار خود قرار داده است اما طبق آمار همچنان نرخ بیکاری سیر صعودی دارد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۹
سرباز انقلاب



بچه ای از کوچه پس کوچه های  یکی از روستای ادیمی قهرمان کشتی بشود چیز کمی نیست که از کنارش رد بشویم گفته می شد سازمان تربیت بدنی زابل برای یک هفته حضور در مسابقات فقط مبلغ 150 هزار تومن برایش سرمایه گذاشته بودن ولی این نوجوان سیستانی با کمترین هزینه ممکن مقام میاورد اینها به این ختم می شود سیستان نخبه های ورزشی بسیاری دارید جا دارد کسانی از این افراد حمایت کنند. به امید موفقیت روز افزون ورزشکاران سیستانی....

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۰۱
سرباز انقلاب

وبلاگ موجی از سیستان

وبلاگ موجی از سیستان:

دولت تدبیر و امید از همان روزای اول حرف از اهل مذاکره بودن میزد و برای مردم سیستان به روزنه ی امیدی تبدیل گردید چون سالها بر سر رودخانه هیرمند دو کشور اسلامی با یکدیگر مشکل داشتند ولی خیلی زود این دولت تمامی وظایف خودش را فقط حول قضیه برجام می دید و امید مردمان سیستان از این دولت به تیرگی کشیده شد تا اینکه دیروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای حل موضوع رودخانه ی مرزی با رئیس جمهور کشور افغانستان به گفتگو پرداختند تا دوباره مردمان ولایت مدار سیستان مورد محبت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای واقع شوند و امیدواریم هر چه زودتر هامون ما سیستانیان پر خروش مانند سالهای پیشین گردد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۴
سرباز انقلاب


به نقل از سایت حضرت آقا ، khamenei.ir::جنگ نظامی مطرح نیست؛ امروز برای کشور ما جنگ نظامیِ سنّتی و متعارف احتمال بسیار بسیار ضعیفی است لکن جهاد باقی است؛ جهاد یک چیز دیگر است. جهاد فقط به‌معنای قتال نیست، فقط به‌معنای جنگ نظامی نیست؛ جهاد یک معنای بسیار وسیع‌تری دارد. در بین جهادها جهادی هست که خدای متعال در قرآن آن را «جهاد کبیر» نام نهاده: وَ جٰهِدهُم بِه‌ جِهادًا کَبیرًا؛(۴) در سوره‌ی مبارکه‌ی فرقان است؛ «بِه‌» یعنی به قرآن، «جٰهِدهُم بِه‌» یعنی به‌وسیله‌ی قرآن با آنها جهاد کن؛ جِهاداً کَبیرًا. این آیه در مکّه نازل شده. درست توجّه کنند جوانهای عزیز! در مکّه جنگ نظامی مطرح نبود؛ پیغمبر و مسلمانها مأمور به جنگ نظامی نبودند، کاری که آنها میکردند کار دیگری بود؛ همان کار دیگر است که خدای متعال در این آیه‌ی شریفه میگوید: وَ جٰهِدهُم بِه‌ جِهادًا کَبیرًا. آن کارِ دیگر چیست؟ آن کارِ دیگر، ایستادگی و مقاومت و عدم تبعیّت [است.] فَلا تُطِعِ الکٰفِرینَ وَ جٰهِدهُم بِه‌ جِهادًا کَبیرًا؛(۵) از مشرکین اطاعت نکن. اطاعت نکردن از کفّار همان چیزی است که خدای متعال به آن گفته جهاد کبیر. این تقسیم‌بندی غیر از تقسیم‌بندی جهاد اکبر و جهاد اصغر است: جهاد اکبر که از همه سخت‌تر است، جهاد با نفْس است، همان چیزی است که هویّت ما را، باطن ما را حفظ میکند؛ جهاد اصغر، مجاهدت با دشمن است، منتها در بین جهاد اصغر یک جهاد هست که خدای متعال آن را «جهاد کبیر» نام نهاده که آن همین است. «جهاد کبیر» یعنی چه؟ یعنی اطاعت نکردن از دشمن، از کافر؛ از خصمی که در میدان مبارزه‌ی با تو قرار گرفته اطاعت نکن. اطاعت یعنی چه؟ یعنی تبعیّت؛ تبعیّت نکن. تبعیّت نکردن در کجا؟ در میدانهای مختلف؛ تبعیّت در میدان سیاست، در میدان اقتصاد، در میدان فرهنگ، در میدان هنر. در میدانهای مختلف از دشمن تبعیّت نکن؛ این شد «جهاد کبیر».


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۰۳
سرباز انقلاب